CALL & MORE
Jeżeli trafiłeś na naszą stronę, na pewno zdajesz sobie sprawę że zwiększyły się wymagania Twoich klientów. Poszerzająca się globalizacja oraz wejście na rynek roszczeniowego pokolenia to dla Ciebie duże wyzwanie. Zapoznaj się z naszymi usługami i wspólnie stwórzmy idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Spółkę tworzą praktycy biznesu z ogromną wiedzą merytoryczną, specjalizujących się w różnych obszarach branży call i contact center, którzy nieustannie rozwijają swoją wiedzę zgodnie z zasadą Life Long Learning.
W marketing wpadamy jak do siebie. Call&More to specyficzny (po)-twór marketingowy, można nas kreślić jednym słowem : INNI.
Wyróżnia nas innowacyjność i jasne spojrzenie na zmieniający się świat. Dlatego w kontaktach z Klientami wykorzystujemy nie tylko podstawowe kanały komunikacji, ale przede wszystkim rekomendujemy swoim partnerom nowoczesne rozwiązania takie jak obsługa LiveChat oraz VideoChat. Wiemy, że dzięki wykorzystaniu niestandardowych kanałów komunikacji skokowo wzrasta ilość zamówień dokonywanych przez klientów oraz na stałe zwiększa się jakość obsługi klienta. Jeżeli chcesz poznać nas bliżej i sprawdzić nasze umiejętności zapoznaj się z naszą stroną, a następnie zachęcamy do kontaktu.
Współpraca z Call & More to gwarancja sukcesu
Jako spółka z dużym doświadczeniem tworzącej nią kadry zapewniamy działania na najwyższym poziomie
Zaufali nam
DLACZEGO MY?
NOWOCZESNA TECHNOLOGIA
Niewątpliwie sprzyjamy Nowoczesnym Technologiom, które wspierają nas w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych. Widzimy rosnące wymagania rynku,
dlatego stawiamy na nieustanny rozwój, zarówno naszego zespołu jak i technologii z których korzystamy.
We współpracy zapewniamy Państwu:
- bieżący dostęp ONLINE do wyników prowadzonych kampanii
- przekazujemy nagrania do wszystkich rozmów
- szczegółowo przygotowujemy raporty i statystyki, dzięki którym mogą Państwo monitorować przebieg projektu
- dzielimy się przemyśleniami, doświadczeniem, efektami naszych działań
- rekomendujemy nowe, gotowe rozwiązania
- stawiamy na indywidualne podejście do wszystkich projektów
Ponadto stworzyliśmy autorską infrastrukturę IT wspierającą monitoring i analizę prowadzonych akcji. Każdy z modułów systemu może funkcjonować autonomicznie ale posiada również możliwość głębokiej integracji. Integracja pomiędzy poszczególnymi, pozornie niezwiązanymi ze sobą częściami systemu, daje możliwość spojrzenia na realizowane procesy i parametry biznesowe z szerszej, niedostępnej w przypadku niezależnych od siebie aplikacji perspektywy, co znakomicie podnosi jego użyteczność i wzbogaca oferowane możliwości.
Wszystko po to, aby osiągnąć jak najlepsze i satysfakcjonujące dla obu stron wyniki.
WSPARCIE MERYTORYCZNE
Podejmując współpracę z Call&More osiągacie Państwo gwarancję usprawnienia wybranych procesów w firmie, jak chociażby sprzedaż czy obsługa klienta.
Proponowane przez nas rozwiązania wspierają przedsiębiorstwa, niezależnie od branży, w której działają. Wiemy, że rynek obsługi klienta jest dynamiczny i bardzo zmienny, dlatego zapewniamy PROFESJONALNE DORADZTWO i gwarantujemy W PEŁNI INDYWIDUALNE PODEJŚCIE podczas współpracy.
Wszystkie działania cały czas dostosowujemy do zmian na rynku, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać nieustannie wzrastającym wymaganiom naszych partnerów biznesowych.
Gwarantując indywidualne podejście, rekomendujemy wsparcie od pierwszych etapów współpracy:
- projektowanie oraz przygotowanie dedykowanych bazy danych
-
rekomendację w przygotowaniu procesów merytorycznych ( wybór odpowiedniej grupy docelowej, tworzenie skryptów
rozmów etc.) - komplementarną realizację projektu
- doświadczone zespoły telemarketerów, dedykowane do obsługi poszczególnych branż
- nowoczesne narzędzia marketingowe wspierające realizację kampanii telefonicznych
- nadzór i administracja procesu zbierania danych
BAZY DANYCH
Call&More dysponuje dużym zasobem biznesowych baz danych (B2B) oraz posiada bogate doświadczenie w doborze profilowanych baz konsumenckich (B2C).
Przyjmując od Państwa zlecenie na realizację akcji marketingowej, naszym podstawowym zadaniem jest dobór odpowiednio profilowanej bazy do indywidualnych założeń projektu, zapewniamy tym samym wysoką skuteczność prowadzonej akcji.
Nasze doświadczenie w doborze profilowanych baz pozwala nam skutecznie realizować:
- akcje telemarketingowe
- kampanie e-mail marketingowe
- kampanię sms
- tradycyjną wysyłkę adresową
DOŚWIADCZENI KONSULTANCI
Większa ŚWIADOMOŚĆ KONSUMENTÓW, a także zjawiska recesyjne w Europie oraz wejście na rynek wymagającego pokolenia konsumentów to duże wyzwanie.
Współpracując z Call&More mają Państwo pewność, że w Państwa imieniu działają profesjonaliści odpowiednio dobrani i wyszkoleni, dysponujący szeroką wiedzą o produktach i usługach, a także o rynku.
Zespół konsultantów doskonale wie jak odnaleźć się w otaczającej rzeczywistości, dlatego rekomendujemy zmiany w obsłudze klienta, jednocześnie doskonale przystosowując się do nowych realiów.
WIEMY W JAKI SPOSÓB:
- skutecznie przekonać do skorzystania z usług, produktów nowego klienta
- utrwalić, ocieplić relację z nowym bądź dotychczasowym klientem
PRACA
Jeśli cenisz sobie swobodę, oryginalne warunki współpracy i wysokie wynagrodzenie dołącz do naszego zespołu i PRACUJ PO SWOJEMU! Zostaw poniżej kontakt do siebie, wkrótce się odezwiemy.
Dlaczego warto dołączyć do zespołu Call&More?
- Gwarantujemy Ci indywidualnie dopasowane zatrudnienie (umowa o dzieło/umowa zlecenie/umowa o pracę)
- Proponujemy elastyczny system wynagrodzeń (sam decydujesz co wolisz – stała podstawa czy stawka godzinowa)
- Twój Rozwój Osobisty jest dla nas bardzo ważny (jako jedyni gwarantujemy okresowe warsztaty po których otrzymujesz imienny certyfikat)
- Zapewniamy pozytywną atmosferę (nasze biuro to kameralne grono bardzo sympatycznych i przyjaznych ludzi, budujących partnerską atmosferę)
- Nowoczesna Technologia (wewnętrzna aplikacja pozwala na weryfikację wyników online)
- Strefa Relaksu (u nas czeka na Ciebie nie tylko dłuższa przerwa ale również codzienne poranne zebrania motywacyjne, cykliczne warsztatach i gry logiczne)
- Dodatkowe wynagrodzenie (zapewniamy regularne premie finansowe, jak również ogłaszamy cyklicznie konkursy)
- Korzystaj z stałych godziny pracy (u nas zespół ma zawsze wolne popołudnia i weekendy)
- Współpraca z profesjonalistami z branży (każdy z managerów posiada min 10 lat doświadczenia w branży , zatem masz gwarancje że uczysz się od najlepszych, rozwijasz swoje umiejętności)
- Nasze biuro znajduje się w centrum Kielc (dotrzesz do nas bez problemu z każdej strony miasta – dla najlepszych zwrot kosztów za bilety na KKM)
KONTAKT
Dane kontaktowe:
Call&More Sp. z o.o.
Ul. Warszawska 29/2
25-518 Kielce
e.: kariera@callandmore.pl
m.: 509 577 432
Dane o Spółce:
KRS 0000597103
NIP 6572921572
REGON: 363521150
Sąd Rejonowy w Kielcach,
X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego